Godziny retro w Polvara
Polityka zwrotów – Polvara
W Polvara zależy nam na Twoim zadowoleniu z zakupu. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
1. Ustawowy okres odstąpienia od umowy
- Klienci mają 14 dni od otrzymania produktu na podjęcie decyzji o jego zwrocie.
- W tym okresie możesz zgłosić produkt do zwrotu bez względu na przyczynę.
2. Ogólne warunki pełnego zwrotu
Do Aby otrzymać zwrot pieniędzy, produkt musi:
- Nieużywane i nieuszkodzone
- W oryginalnym opakowaniu znajdują się
- Produkty spersonalizowane lub artykuły zapieczętowane ze względów higienicznych nie podlegają zwrotowi, chyba że okażą się wadliwe.
3. Kroki zwrotu
- Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@polvara.nl
- Proszę podać numer zamówienia i produkt, który chcesz zwrócić.
- Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony, zawsze przesyłaj zdjęcia zarówno z bliska, jak i z daleka, aby wyraźnie zobaczyć cały produkt. Dzięki temu szybciej i sprawniej przetworzymy Twój zwrot lub wymianę.
- Nasz dział obsługi klienta wyśle Ci instrukcje dotyczące zwrotu i adres zwrotny
- Starannie zapakuj przedmiot w oryginalne opakowanie.
4. Koszty wysyłki i zwroty
- W Polvara masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania. Koszt zwrotu zależy od rozmiaru przesyłki:
- Mały pakiet: 3,70 €
- Duży pakiet : 5,45 €
- Nie musisz pokrywać tych kosztów osobno. W przypadku zwrotu towaru, koszty te są automatycznie odliczane od kwoty zwrotu. Jeśli otrzymasz produkt błędnie dostarczony lub wadliwy, zwrócimy Ci pełną kwotę zwrotu. Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru zwrócimy Ci kwotę zakupu w ciągu 10 dni roboczych .
5. Kontakt
Masz pytania dotyczące zwrotu? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem:
- E-mail: info@polvara.nl