Godziny retro w Polvara

Polityka zwrotów – Polvara

W Polvara zależy nam na Twoim zadowoleniu z zakupu. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

1. Ustawowy okres odstąpienia od umowy

  • Klienci mają 14 dni od otrzymania produktu na podjęcie decyzji o jego zwrocie.
  • W tym okresie możesz zgłosić produkt do zwrotu bez względu na przyczynę.

2. Ogólne warunki pełnego zwrotu

Do Aby otrzymać zwrot pieniędzy, produkt musi:

  1. Nieużywane i nieuszkodzone
  2. W oryginalnym opakowaniu znajdują się
  • Produkty spersonalizowane lub artykuły zapieczętowane ze względów higienicznych nie podlegają zwrotowi, chyba że okażą się wadliwe.

3. Kroki zwrotu

  1. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@polvara.nl
  2. Proszę podać numer zamówienia i produkt, który chcesz zwrócić.
  3. Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony, zawsze przesyłaj zdjęcia zarówno z bliska, jak i z daleka, aby wyraźnie zobaczyć cały produkt. Dzięki temu szybciej i sprawniej przetworzymy Twój zwrot lub wymianę.
  4. Nasz dział obsługi klienta wyśle ​​Ci instrukcje dotyczące zwrotu i adres zwrotny
  5. Starannie zapakuj przedmiot w oryginalne opakowanie.

4. Koszty wysyłki i zwroty

  • W Polvara masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania. Koszt zwrotu zależy od rozmiaru przesyłki:
  1. Mały pakiet: 3,70 €
  2. Duży pakiet : 5,45 €
  • Nie musisz pokrywać tych kosztów osobno. W przypadku zwrotu towaru, koszty te są automatycznie odliczane od kwoty zwrotu. Jeśli otrzymasz produkt błędnie dostarczony lub wadliwy, zwrócimy Ci pełną kwotę zwrotu. Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru zwrócimy Ci kwotę zakupu w ciągu 10 dni roboczych .

5. Kontakt

Masz pytania dotyczące zwrotu? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem: